آیلینآیلین، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

یکی یه دونه ی مامان وبابا

17ماهگی

1393/9/20 23:58
نویسنده : مامان بهار
222 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخمل نازم  که این روزا خیلی شیطون شده.همش بهونه میگیری.نمیخام و یاد گرفتی تا یه چی بهت بگم سریع میگی نمینام و آخماتوا تو هم می کنی و میری یه گوشه قهر میکنی.عاشق نقاشی کشیدنی بابایی برات دفتر و یه جعبه مداد رنگی گرفته همش نقآشی میکشی و از من میخواییم برات باب اسفنجی و بکشم آخه خیلی دوسش داری هر شب میبینی پای شبکه مویا و باب اسفنجی و میبینی و میگی بابه بابه .لالایی که از شبکه پویا پخش میشه و خیلی دوست داری واست دانلود کردم شبا برات بذارم راحتر بخوابی.یه کتاب داری عکس حیوانات مختلف توشه اونا رو نگاه میکنی و صداشونو د نیازی مثا عکس گاومیبینی میگی ماشاالله اااااا. این چیه رو هم یاد گرفتی از صب تا شب همش به این و اون اشاره میکنی و میگی این تیه این تیه.الانم که خوابیدی فقط یه عادت خیلی بد داری همش نیشگون میگیری خیلی محکم که بعضی وقتا مجبور میشم بزنم پشت دستت.

پسندها (1)

نظرات (2)

غزاله
21 آذر 93 0:03
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369 تا تبریک جمع کنم براش.میشه شما هم بیاین و چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ ممنونم
ĸoѕαr
1 اردیبهشت 94 19:37
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی