آیلینآیلین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

یکی یه دونه ی مامان وبابا

خبر خوووووووووووووووووووش

1391/8/12 18:49
نویسنده : مامان بهار
130 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام  به دخمل یا شایدم پسمل غشنگم.

خب دوست دارم برات بنویسم تا وقتی بزرگ شدی بخونی و حالشووووو ببری.

پریشب منو بابایی فهمیدیم برای اولین بار یه نی نی ناز اومده تو دلم.خب اعتراف میکنم هر دو غافلگیر شدیم جون قرار نبود تو الان بیای.قرار بود چند ماه دیگه بیای اخه اینجوری هم برا خودت هم ما بهتر بود ولیییییی انگار خیلی عجله داشتی.در هر صورت ما از همین الان خیلی دوست داریم.

از وختی اومدی تو دلم سینه هام خیلی درد میکنه زیر دلم هم هی میگیره هی ول میکنه بی حال  شدم.خیلی هم گشنم میشه گمونم هر چی میخورم توسیرت نمیششششهههههههههههههه اییییییییییی شکمووووووووووووووووووووووو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان
12 آبان 91 21:38
سلام خانومي ايشلامبارك باشه ونه ماه روبه خيروسلامتي سركني


ممنون گلم
arsam
15 آبان 91 0:31
تبريك خانومي