آیلینآیلین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

یکی یه دونه ی مامان وبابا

آیلین ما تا ده روزگی

1392/4/21 21:29
نویسنده : مامان بهار
211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آیلین خانوم.دوو روز بعد از تولدت  زردی گرفتی خیلی نگرانت شدیم از دستای کوچولوت خون گرفتند من که دلم نیومد بیام بابایی میگفت  هر چی از دستت خون میگرفتند تو خون نداشتی به زور  قطره خون گرفتند ازت و تو هم هیچی نمیگفتی خلاصه از روز سوم مرخص شدیم و زردیت رو 11 بود بابایی رفت از این دستگاه مهتابی ها برات کرایه کرد و دو شب خوابوندیمدت زیر دستگاه که خدارو شکر زردیت اومد رو 6 اما بعد اون دیگهرنگ پوستت که سفید و ناز بود کم کم شد سبزه و رنگ اب ی چشات هم تغییر کرد و شد سبز که اونم داره رو به تیرگی میره الهیییییییییییییییی قربونت برم.خیبی لاغر شدی .شدی یه ریزه هر کی میبینتت میگهچفده ریزه وزنت کردم گفتند 400 گرم وزنکم کردی بمیرم برات.

 

روزچهارشنبه 19 تیر بردیمت واکسن زدی و غربالگری هم انجام  دادی.اینقده جیغ زدی  بمیرم برات .

امروز 10 روزت شده  دختر کوچولوم  و من هی نگات میکنم و هی غصه میخورم که چفده ریزه میزه ای خدا کنه زودی بزرگ شییییییییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شکوفه
23 تیر 92 23:17
نگران نباش اضافه میکنه و به زودی بزرگ میشه ... تو مرکز بهداشت به من گفتند بچه وقتی شیر میخوره 5 دقیقه اولش فقط حکم اب رو داره و بعد اون تازه مواد مغذی و چاق کننده داره وقتی به بچه شیر میدی تایم بگیر ببین چه مدت میخوره