آیلینآیلین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

یکی یه دونه ی مامان وبابا

سفر بند عباس

1391/11/16 8:23
نویسنده : مامان بهار
161 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگولو ی من.تعطیلات اخر هفته ی قبلی  با بابا و عمو احومد و زن و بچه هاش رفتیم بندر خونه ی  عمو های دیگه.خیلی خوب بود.روز بعدش هم رفتیم لب دریا رفتم تو اب .یه کمی اب به شکمم هم زدم اخه میگن چیشاتو ابی میکنه  خخخخخ.نیشخند

روز بعدش هم رفتیم پارک خوب بود.ولی از شبش دلدرد شدیدی گرفتم از اون روز تا حالا همش زیر دلم درد میکنه و  تیر میکشه امروز میخوام برم دکتر .خدا کنه صحیح و سالم باشی  

ما خیلی دوست داریم.

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابایی
16 بهمن 91 22:54
سلام دختر نازم
خیلی دوست دارم مامانت زود تر از این دلدردها و حالت تهوعی ک داره زودتر خلاص بشه ....حون بابایی این همه اذیتش نده بابا دوست دارم عزیزم


ملسیییییییی