آیلینآیلین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

یکی یه دونه ی مامان وبابا

ورووووووووووجک

1391/11/11 9:32
نویسنده : مامان بهار
130 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولویه مامانیهههههه منماچ.عزیز دلم داری وارد 5 ماهگی میشی قربونت برم.دیگه چهار ماه رو تموم می کنی تا دو روز دیگه.

خیلی تو دل مامانی ور جه وورجه میکنی.دو روزه دارم برات لالایی و شعر میخونم انگاری خیلی عادت کردی.دیروز شروع کردم برات لالایی خوندن اما دخملای خاله فریبا اومدند و نذاشتند ادامه بدم .تو هم تا اخر شب  همش یه تیکه مامانیو لگد مال کردی اصلا اروم نمیگرفتی فکر کنم دوست داشتی برات قصه بگم اما نشد.kiss.gif

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان عاطفه
12 بهمن 91 19:06
ای جان.منم میخوام نی نیم تکون بخوره.....
منم میخوام بدونم وروجکم چیه....
ایشالا نی نی کوچولوت سالم و سلامت باشه...به بلاگ نینیه منم بیا تا کوچولوهامون باهم دوست بشن


سلام.گلی نی نی تو هم اونقده تکون بخوره که خسته شی
مامان شکوفه
15 بهمن 91 12:33
سلام
نی نی تو هم مثل نی نی من شیطون بلاست پس


......................................................
اره پدر صلواتیییییییههههههه