آیلینآیلین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

یکی یه دونه ی مامان وبابا

امروز 19 هفتگی شدی

1391/11/21 12:11
نویسنده : مامان بهار
166 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اوچولو ی موچولووووووو.قربونت برم .از وقتی که از بندر برگشتیم تکون خوردنات کم شده.دوست دارم همش لگد بزنی اینجوری میفهمم یه معجزه ی زنده تو دلمه که داره بزرگ میشه.

رفتم پیش خانم دکتر مهربون.تازه بعد از 18 هفته همون وزن اولمو به دست اوردم یعنی 63 کیلو. صدای قلبتو با هم گوش کردیم.گفت خوبه.چون زیر دلم خیلی درد میکرد چند تا قرص بهم داد که بهتر شدم.نمیدونم چرا چند روزه دوباره تهوع دارم و همش ترش میکنه معدم و بازم رفلاکس.

بابایی 2 روز پیش رفت چیش مامان بزرگ و اغا جون.دلش خیلی برات تنگ شده .منم دلم براش تنگ شده این هفته برمیگرده.

راستی عزیزم مواظب خودت باش از خدا جون که خیلی مهربونه بخواه که سالم و تپلی به دنیا بیای.

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرسام
23 بهمن 91 16:50
سلام مرسی بهم سر زدین انشاالله به سلامتی نی نی بدنیا میاد
مامان آرسام
1 تیر 92 16:55
سلاااااااااااااااااااااااااام....ب منم ی سر بزن