آیلینآیلین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

یکی یه دونه ی مامان وبابا

سونوی دوباره ی کوچولو

1391/11/30 12:12
نویسنده : مامان بهار
120 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم .چند روز پیش رفتم سونو البته یواشکی که کسی ندونه اخه دعوام میکردند.دوباره پاهای کوچولوتو بسته بودی تا قبل از اینکه برم تو همش لگد میزدی و اینور و اونور میچرخیدی وقتی رفتم تو یه ادامس عسلی انداختم تو دهنم و رو تخت خوابیدم اما تو سریع اومدی مچاله شدی زیر دلم  و هر کاریت کردم دیگه تکون نخوردی  خیلی ناراحت شدم ازت گفتم خیلیییییییییییییییی پدر سوخته ای انگار دوست نداشتی بدونم دخملی یا پسر؟

ولی دکی گفت همه چیت خوبه .

الان یکی دوروزه که دیگه حرکاتت و خیلی واضح تر متوجه میشم مخصوصا وقتی جابجا میشی انگار ته دلم خالی میشه

قربونت برم خیلی دلم ببرات تنگ شده دوست دارم زودتری بغلت کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابا صادق
26 بهمن 91 13:57
سلام به هر دو تاتون دوستتون دارممممممممممممم

سلام.ما هممممممممممممممممممم

سعیده
30 بهمن 91 13:54
سلاممممممممم عسلم خوبی؟ کم پیدایی نامرددددددددددددد .نی نی خوفه نظر صادی رو قربون
شکوفه
30 بهمن 91 17:51
انشالله نی نی شیطون بلات زوده زود نشون بده چی هست نی نی های ما میدونن ماماناشون اینترنتی هستن میترسن پاهاشون رو باز کنن دکتره عکس بگیره بزاریم رو نت ابروشون رو ببریم ... دکتر من از اعضا داخلیش متوجه شد قطعی پسریه
مامان عاطفه
4 اسفند 91 23:28
سلام عزیزم.ای جونم.نی نی کوچولو هنوز خودشو نشون نداده.وروجک شیطون.انشاالله سری بعدی میفهمی دخمله یا پسمل