آیلینآیلین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

یکی یه دونه ی مامان وبابا

بعد نوروز

1392/1/18 23:37
نویسنده : مامان بهار
130 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانیییییییییی الهی قربونت برم.ما تعطیلات عید و رفتیم خونه مامان بزرگت اونجا همه عموها و عمه ها بودندو ما یه 10 روزی خونشون بودیم.و تو این مدت من 4 کیلو اضافه کردم خانوم دکترت میگفت باید مواظب باشم که بیشتر از این تپلی نشم البته  بیشتر تو  گرد و قلمبه شدی وگرنه من که خیلی تغییر نکردم.شبا من به پهلو میخوابم اما وقتی که میخوابم و خوابم برد  میرم رو کمر خیلی نگرانتم که نکنه خدایییییییییی نکرده اکسیژن بهت نرسه.تورو خدا  از خدا بخواه مواظبت باشه خیلی لحظه شماری میکنم که زودتری بیای بغلم و ببوسمت خیلی دوست دارم. سیسمونیتو تقریبا کامل کردیم مونده رختخواب و تشک و لباس اخه نمیدونیم هنوز جنسیتت چیه.الهی فدات شم.خیلی تو دلم وول میخوری و لگد میزنی الانم که لپ تاب رو پامه دارم تایپ میکنم  هر از گاهی یه تکونی به خودت میدی.خدا کنه هر روز تکون بخوری اخه اگه یه روز تکون نخوری حسابی نگرانت میشم

طبق سونو  تو الان وارد 27 هفتگی شدی در واقع پنج شنبه ی هر هفته وارد هفته ی جدید میشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)