آیلینآیلین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

یکی یه دونه ی مامان وبابا

32 هفته گذشت

1392/2/21 19:49
نویسنده : مامان بهار
137 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازمقلب. عزیزم دلم  تو الان 32 هفته و یک روز دازی طبق اخرین سونوت. این روزا خیلی احساس سنگینی میکنم نمیتونم پاشم و بشینم نمازمو یکی در میون نشسته میخونم حتی پهلو به پهلو شدن هم برام سخت شده  گمونم حسابی داری تپل میشی چشمک. چند روزیه که  احساس میکنم  دیگه معده ندارم اخه هر چی میخورم برمیگرده تو گلوم و خیلی میسوزه اما من بهه خاطر تو تحمل می کنم.الهی قربونت برم   چقدر دلم میخواد زودتری بیای بغلم ماچ.راستش خیلی خسته شدم   کی تموم میشه این روزای سخت بارداری.سیسمونیت هم خونه مامان بزرگه قراره اونجا  جشن سیسمونی بگیریم  بعدش وسایلاتو بیارم و بچینم تو اتاقت.بغل

امروز رفتیم مطب ماما و گفت همه چیت خوبه  و فردا شب باید برم زایشگاه و نوار قلبتو بگیرم وااااای از زایشگاه میترسم . زایشگاه نقطه ی اتصال من به توهههههههههه ولی میترسم ازش .خیلی برام جالبه که اوج درد من بزرگترین شیرینیه زندگیم خواهد بود بی صبرانه منتظرتم گل همیشه بهارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)