آیلینآیلین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

یکی یه دونه ی مامان وبابا

سه ماه و 28 روزگی آیلین مامان

1392/8/8 17:19
نویسنده : مامان بهار
164 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ مامانی امروز داشتم با خودم فکر میکردم که تو بهترین چیزی هستی که خدا به من عطا کرده  شیرین ترین معجزه ی زندگیم.

دختر گلم الان 2 هفتست که اسهال داری دو بار بردمت دکتر  اما خوب نشدی عزیز دلم دستاتم محکم با مشت  میکنی تو دهنت  و مک میزنی و فشار مبدب مامان بزرگ میگه میخوای دندون دراری  خیلی هم بیتابی میکنی .

دیگه این روزا میخوابونمت تو تشک بازیت تو هم نامردی نمیکنی همه ی عروسکای آویزو میگیری و میکشی طرف خودتو میچپونی تو دهنت.

 آآآآآآآآآآآآخ که نمیدونی چقده شیرین شدی میونت با بابایی هم خیلی خوبه همش باهات بازی میکنه تو همش براش میخندی الهییی قربونت برم که یه دونه اییییییییییییییییی

راستی قشنگم  الان دو بار بهت لعاب برنج دادم میخوام کم کم غذا خورت کنم اخه شیشه هم نمیگیر ینگران موقعی هستم که میرم سر کار 2 ماه دیگه اینجوری فکر کنم برات بهتر باشه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)