آیلینآیلین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

یکی یه دونه ی مامان وبابا

گوشای آیلین خانوم سوراخ شد

1392/8/9 19:58
نویسنده : مامان بهار
181 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم  عزیز دل مامانی تو 3 ماه و 29 روزگی  گوشات سوراااااااااخ شد.هوووورا مبارکه گلم.البته اینم بگما اصلا برا من راحت نبو د نمیتونستم بپذیزم اما مجبور شدم دیگه.خب خیالم راحت شد عصری با مامان بزرگه و زن دایی نوشین  رفتیم مطب اقای دکتر ادیب و شما گوشت و سوراخ کردی و من تو نرفتم و رفتم یه جایی قایم شدمو گوشامو گرفتم اما بازم صدای جیغتو شنیدم الهی قربونت برم منو ببخش .

دختر نازم شبا تا ساعتای 11:30بیداری اما بعدش میخوابی تا خود صبح باید ساعت بذارم پا شم شیرت بدم وگرنه که تو اصلا پا نمیشی الهی قربونت برم که تو هم مثل مامانی شکمو نشدی .

از دیروز تا حالا همش میغلتی میای رو شکم بعدشم خسته میشی اما دیگه نمیتونی برگردی و شروع میکنی به جیغ زدن منم میگم مگه مجبوری خب.

راستی عزیزم منو ببخش چند دقیقه پیش رو پام خوابیده بودی داشتم تکونت میدادم حواسم بهت نبود که با صورت بگتی خوردی زمین خودتو کشتی منم اوردمت جلو مانیتور تو هم اروم شئی خیلی معذرت میخوام من بمیرم اگه تو بخواد اتفاقی برات بیوفته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)