آیلینآیلین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

یکی یه دونه ی مامان وبابا

واکسن 4 ماهگی آیلین خانوم

1392/8/13 20:38
نویسنده : مامان بهار
173 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلبهار خانومم .از چند روز پیش استرس این روز و داشتم آخه واکنشت به واکسنای دو ماهگی خیلی بد بود.حتی از ترسم یه روز دیرتر بردمت که آروم بشم خودم بدتر ازتو حالم یدمیشه.امروز از ساعت 6 صبح بهت استیمنافون داردم  ساعت 10 هم دوباره بهت دادم و رفتیم درمانگاه .امروز حسابییییییییی بارون میبارید و تو بعد از 40 روزگی دوباره بارون و دیدی  هیجکی نبود بهداشت فقط خودمون بودیم  .قد و وزنت خیلی خوب بود یعنی رشدت.وزن:7400 که خیلی لباس پوشیده بودی 200  300 گرمیش برا لباسات قد:62 دور سر 40/5  خب حالا نوبت واکسنته .قطره فلج اطفال و بهت دادن بعدشم هم واکسن سه گانه من چشمامو بستم و پاهاتو گرفتم سوزن و که بهت زد  گریه نکردی اما بیرون که ورد یکمی گریه کردی که اونم خانومه باهات بازی کرد و تو هم خندیدی و دستاشو گرفتی  قربونت برم که چه زود فراموش میکنی اصن کینه ای نیستی من بودم دیگه نگاشم نمیکردم عصبانیخلاصه اومدیم خونه من دست و پام از گریه کردنت میلرزید استیمنافونت و به موقع میدادم  یه بارم کیسه ابگرم گذاشتم و تو اصلا گریه نکردی  تا الانم که داری بازی میکنی البته همش خواب بودی خدارو شکر گلم نمیدونی چقده استرس داشتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)