آیلینآیلین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

یکی یه دونه ی مامان وبابا

بدون عنوان

1391/11/7 9:15
نویسنده : مامان بهار
130 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام کوچولوی دوست داشتنی

 مامانی خیلی حالش بهتر شدهلبخند دیگه بالا نمیاره و تهوعشم خیلی کم شدهبغل.اصلا باورم نمیشد اون روزا ی سخت  سپری بشه و من دوباره سر حال بشم عزیزیییییییییییییییییییییییی

دو روز پیش رفتم بهداشت گفت وزن کم کردم نهههههههههههههههههههههههههههآخ

بعدش هم خانم مامای مهربون گفت برو ذو تخت بخواب اولش ترسیدم اخه نمیدونستم میخواد چیکار کنه اما بعدش  گفت میخواد صدای قلب تو رو بشنوه .وااااااااااای یه حالی شدم  بغل

گوشی رو گذاشت رو دلم اما هر جا که میذات نمیتونست صدای تو رو بشنوه خییییییییییلی نگران شدم .یعنی چرا؟ خلاصه خیلی طول کشید تا اینکه یه صدای خفیف  اما تند تند تالاپ تالاپ به گوشم رسید.واااااااااای دلم غغغغغغنج رفت.وای نمیدونی په حسی به مامانی دست داد برای اولین بار با تمام وجود حست کردم.قلبت خیلی تند تند میزد.ضربان قلبتو توی 4 ماه و 4 روزگی 115 و ارتفاع رحمو 17 ثبت کرد.عزیزم من و بابیی شدیدا منتظریم تو بیایییییی

امروز قراره بریم سونو  هم میفهمیم تو جنسیتت چیه هم از سلامتت مطمئن میشیم.واااااای کی عصر میشه برییییییییییییییم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سجاد
19 فروردین 92 0:25
معرفی نتیجه های پدربزرگ و مادربزرگِ مامانِ سجاد کوچولو ... منتظر حضور گرم شما هستیم ...