آیلینآیلین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

یکی یه دونه ی مامان وبابا

جنسیت نی نی

1391/11/8 12:05
نویسنده : مامان بهار
141 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسیسم.دیروز عصررفتیم خونه ی عمو احمد.ظهر کله پاچه داشتندنیشخندمن قبلش عدس پلو خوردم اما برا دلکشیه تو  یه کمی کلههههه پاچه هم خوردم.خوووشت اومد؟

لحظه شماری کردیم تا ساعت 5 و نیم شد و رفتیم سونو خیلی معطل نشدیم با بابایی رفتیم تو .بعد تو روووووووووووو دیییدم عزیز دلم خیلی کوچولو و ناز بودی.پاهاتو بسته بودی.دکی گفت وزن و قد خوبه و سالنی

اما به نظر تنبل میایی که تکون نمیخوری

خلاصه اصرار کردم که دقت کن ببینم نی نی چیه واااای   

خوب که دقت کرد گفت دخملییییی گفتم مطمئنی؟گفت 95%خب همه میگفتند تو پسری و ما باورمون شده بود وقتی گفت دختر  تعجب کردیم اما حالا که من و بابایی خیلی دوووست دارم

پاهات خیلی ناز بودن و چسبونده بودی به هم .میخوااااااستم گازت بگیرم اما نشد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)